Klik Saya

Wednesday, 23 November 2011

~I LOVE KARIPAP SO MUCH~

Assalamualaikum....

Hye semua!!! Petang ni hujan lagi tak dekat tempat korang? Dekat tempat hidy ni hujan baru nak bermesra dengan tanah. =P...

Ok korang tengok tak tajuk entry hidy kali ni? Siapa yang suka karipap sila angkat tangan macam hidy..(~_^)V...Hidy mengaku yang hidy adalah insan yang sangat menggemari karipap terutama sekali karipap sardin...Walaweh!!!! Sedap kot. Tapi jaranglah nak jumpa orang jual karipap sardin ni disebabkan sardin amatlah mahal sekarang. Korang percaya tak sekarang ni sejak hidy dah jumpa gerai yang jual karipap PANAS+++ SEDAP, lunch hidy hanya dengan makan karipap jer. Hidy selalu beli RM2 karipap setiap hari. Lebih daripada ini pun hidy boleh makan tapi tak boleh sangatlah makan banyak2 sebab nanti gemuk....=)....

Malang sekali hidy tak pernah belajar nak buat karipap ni sebab memang tak da masa kan. But hidy akan belajar juga buat karipap ni satu hari nanti..(^_~)....

Time hidy belajar dekat USM, karipap dekat cafe siswa memang meletupla..Bila kita makan masa panas kita boleh rasa kentang dia melt dalam mulut kita. Wow!!! Sedap sangat..Setiap kali kalau lecture habis pukul 10 memang ramailah orang dok cari karipap dekat cafe siswa ni. Selalu sold out kalau lambat. Rumate hidy, Hannah dah tahu dah perangai hidy kalau dapat makan karipap ni..=)..Tapi tak tahulah bila lagi hidy dapat rasa karipap cafe siswa USM ni? Ada saper2 budak USM pernah rasa karipap dekat situ?? What do you think???..



Ni karipap pusing..=)



Ni karipap selalu orang buat..=)


P/S: Siapa rasa dia pandai buat karipap meh hantar sikit dekat hidy..=)





5 comments:

Mrs Lurve said...

karipap mak buat jer suka mkn, tp kalo karipap di kedai..ermm..agak susah nk beli..

Miss Hidy said...

owh..lepas ni bolehlah bg hidy rasa mak awak buat ea..=)..mak hidy x brminat nak buat kuih2 ni...hehe...

Cik Tie@Akak said...

bestnya...akak suka yang inti ikan..

atie zakaria said...

atie suka karipap.. agk2 akk nk mkn tu igt atie ek.. nnt bolh pos skali.. hehe

Miss Hidy said...

Cik Tie: karipap ad inti ikan gak ke? hidy baru tau...huhu

Atie: boleh jer...tp bila da smpai jaruslah bau smerbak kasturikan...hehe