Klik Saya

Saturday, 10 December 2011

~Mood tengah terketaq2~

Assalamualaikum...

Morning semua!!! Ok xnak citer panjang2..tapi sekarang tengah rasa takut tahap gaban sebab nak jmpa factory manager lepas ni...dari pagi tadi dia dok marah semua supervisor....huhuhu..janganlah hidy menjadi sasarannya selepas ini. Saya tak bersalah..Adoi..cepatlah masa berlalu...Moga semuanya dipermudahkan..Amin..


P/S: Hari ini nak balik kampung..=)...

6 comments:

cik najiha said...

goodluck2. alaa jgn ketaq hidy. mgkin dea nak up kan gaji. eheh

Miss Hidy said...

hahaha...dah tak ketaq dah...nasib baik i pekerja kesayangan..hahaha...x sbar nak tnggu bonus raya cina ni...hehe

cik pinaz said...

wow , balik kmpung .. beshnya ..

Miss Hidy said...

cik pinaz: sudah berada di rumah pun..hehe...=)

shahrazali said...

emmm...takut smpai terketaq2 ye..hehe... mesti muka bengis ni manager tu...hehe..

Miss Hidy said...

@shahrazali: muka dia x bengis pun...tapi kalau dengar dia marah...habis...harus berleter panjang la jawabnye...hehe