Klik Saya

Monday, 19 December 2011

~Tafsiran Mimpi Ular~


Assalamualaikum...

Korang pernah mimpi ULAR tak? Hidy rasa berkemungkinan besar ramai yang pernah bermimpi ularkan? Hidy pun pernah. orang tua2 cakap kalau mimpi ular maksudnya nak dipinang orangla tue..Itu semua adalah andaian yang paling tidak logik...

Bila kita bermimpi sesuatu yang pelik lebih baik kita bertanya sendiri @ mencari jawapan daripada sumber yang boleh dipercayai. Hidy pernah mimpi ular yang amat menakutkan. Yela..hidy mimpi ular yang besar kejar hidy dan ingin mematuk hidy. Tapi hidy lega lepas tue hidy terus terjaga. Nasib baik tak dan kena patuk...huhu...(macam betul2 je kan) 

Tontonlah video kat bawah ni kalau nak tahu maksud mimpi ular dari sudut Islam...



Dah dapat jawapan dia??? Baguslah macam tue. Moga kita semua dipelihara daripada gangguan sihir. Insyaallah. Lepas ni sama2lah kita amalkan ayat 3 qul sebelum tidur agar kita sentiasa dilundingi daripada gangguan syaitan.


2 comments:

Warna Warni Kehidupan said...

mimpi ular..orang kata jodoh dah sampai hehe..

Miss Hidy said...

hehe...macam x smpai2 je ni...hehe