Klik Saya

Friday 13 July 2012

~Kata Hati~

Assalamualaikum...

Salam Jumaat...Masa kian pantas berlalu seperti yang hidy harapkan...=)..Hidy tak pasti kenapa hidy rasa gembira sahaja kebelakangan ini..Tapi apa yang pasti ada something yang membuatkan hidy berfikiran positif. Apakah itu? Yupp..Jawapannya adalah kata hati..Kata hati yang mengatakan hidy akan dapat apa yang hidy nak. Hidy yakin hidy akan dapatkan apa yang hidy nak. Di mana prinsip hidy..

Kalau orang lain boleh dapat, kenapa hidy tak boleh..

Allah memang dah aturkan segala-galanya.

 Pertemuan..Perpisahan...Kesedihan..Kekecewaan...
Akhirnya Kebahagiaan..

Hidy akan terus mengejar apa yang hidy impikan. Walaupun hidy terpaksa hidup dalam fantasi buat sementara waktu. Hidy tak kisah asalkan kesudahannya akan hidy dapat dalam realiti hidup hidy. Sukar untuk hidy jelaskan sekarang apa yang hidy impikan. Bila impian hidy itu telah menjadi kenyataan, mesti hidy akan cerita. Hidy dapat rasakan..Perasaan itu semakin kuat setiap kali hidy cuba nafikan untuk tidak mengimpikan. Tetapi, hidy manusia biasa yang tidak akan berpuas hati jika tidak mendapat apa yang dihajati.
Hidy akan cuba menggapainya yang memang tertulis untuk hidy. Kata hati yang meyakinkan hidy. Insyaallah..Jika ia milik kamu, walau bagaimanapun ia tetap milik kamu. Ada rezeki hidy, hidy akan dapat jugakan?...=)

Allah tahu..Permudahkan perjalanan hidupku Ya Allah..Semoga jalan yang aku pilih ini adalah terbaik untuk diriku dan untuk diri mereka. Amin ya rabb...



~Ikutilah kata hatimu kerana kata hati lebih memahami apa yang terbaik untuk dirimu~


No comments: