Klik Saya

Wednesday 19 December 2012

~Permudahkanlah Ia YA ALLAH~



Assalamualaikum...

Agak lama hidy tidak mencoret di dalam blog ini. Hanya sekadar memerhati dari jauh untuk mengetahui siapa yang dah update entry sahaja. Rasa macam tidak perlu untuk berkongsi cerita lagi. Tetapi kali ini hidy rasa hidy perlu luahkan kerana hidy tidak tahu nak luahkan dekat siapa. Ianya terlalu peribadi hidy rasa.

Sekarang ini, hidy hanya menghitung hari, waktu demi waktu kian berlalu. Masa pun dah semakin suntuk. Masih tiada apa-apa berita lagi. Semoga semuanya dipermudahkanlah hendaknya. Mungkin ini yang pertama dan yang terakhir yang hidy akan lalui. Moga semuanya berjalan dengan sempurna. Walaupun hati rasa macam resah, tetapi hidy tahu ini yang terbaik. Baik untuk semua pihak yang dah tahu mengenainya.

Insyaallah..Allah akan beri nikmat kepada mereka yang ingin menuju ke arah jalanNYA. DIA Maha Mengetahui apa yang berlaku dan akan berlaku. Percaya akan dirinya kerana DIA dah merancang yang terbaik untuk hambanya. Semoga hidy istiqomah hendaknya. Insyaallah.

Hidy yakin akan janji dia. Hidy yakin. Berikan daku kesempatan buat kali ini sahaja. Permudahkan segala urusanku YA ALLAH...amin


1 comment:

Blogger said...

Strange "water hack" burns 2lbs overnight

Well over 160 thousand men and women are hacking their diet with a easy and secret "liquid hack" to lose 1-2 lbs each and every night while they sleep.

It is painless and works with anybody.

This is how you can do it yourself:

1) Go get a clear glass and fill it half glass

2) Then follow this strange hack

and you'll be 1-2 lbs skinnier the next day!