Klik Saya

Thursday 10 November 2011

~Katakan tidak pada NASI!!!~


Assalamualaikum..

Hye Korang!!! Selamat pagi. Macam mana dengan hari ini? Bersemangat nak buat kerja dan aktiviti lain? Bagusla kalau macam tu. Hidy pun bersemangat waja nak update blog...hahaha..Sejak hidy bekerja ni, berat badan hidy dah bertambahlah..Secara drastik pula tue.. Mak aihhh!!.. Jenuhlah hidy nak berdiet tapi tak nampak pun kesannya. Tambahan pula hidy ada gastrik yang agak kronik jugala kalau hidy skip makan. 

Tapi dengan azam yang kuat hidy amalkan diet dengan hidy tak makan nasi. Tapi kadang-kadang kalau di rumah terbabas gak sebab ibu masak sedap sangat. Tapi hidy makan dengan kuantiti yang sedikit jer..Tapi pada those yang nak turunkan berat badan, kaedah ini memang berkesan. Hidy tak makan nasi dalam seminggu dan hidy dah kurang 2 kg. Kalau amalkan tak makan nasi untuk minggu yang seterusnya haruslah akan dapat berat badan seperti yang diidamkan kan?..(^_~)

Sekarang ni berat hidy dah mantain. Kalau diet pun berat tak turun2..aisshhhh!!!..Macam mana nak dapat badan macam dulu ni..hehe..Mana taknya, kerja hidy asyik dalam aircond jer..kurang aktiviti nak melompat ke sana ke mari..Lepas ni haruslah bersenam juga...Yurp!!!..Will do it...=)

Rasa macam teringin je nak pakai Premium Beautiful tue..Tengok orang pakai macam senang jer nak turunkan berat badan. Tapi tak mampu lagila nak pakai sebab mahal sangat...hehe...Takpe..hidy cuba cara yang lain..

Korang yang tahu cara nak turunkan berat badan dengan cara tak makan ubat bagitahu kat hidy yer..Mungkin berkesan tuk hidy...=)...Sharing is caring..(^_~)








No comments: