Klik Saya

Wednesday, 2 November 2011

~Terbaik dari gerai Cikgu Rubi~

Assalamualaikum...

Hye korang!!!..Terima kasih sebab sudi singgah di blog yang baru nak merangkak-rangkak mencari hala tujuan. Fuh!! Penatnya hari ini, otak hidy ni dah tak boleh nak fokus sangat dah ni. Sesungguhnya hari ini jadual hidy amat padat. Atas tuntutan kerjaya hidy lakukan juga...=)

Ok2...Tak payah nak mukadimah panjang2 kan..Sekarang hidy nak tunaikan janji hidy nak update pasal makanan yang ada di gerai hidy. Jom tengok apa yang bestnya di gerai hidy ni..hehe...=P


ABC khazanah cinta...=)



Cendol butiran rindu...=)




Mee Rebus limpahan kasih....=)




Mee Bandung paling gorgeous....=)


Hidy hanya sempat snap 4 pic je pasal makanan yang ada di gerai hidy. Menu utama adalah laksa dan laksa mee tidak berkesempatan hidy snap. Sebab terlalu sibuk semasa berniaga. Lagi pula hidy sibuk membuat ABC manakala laksa dll adik hidy yang buat. Maybe next time hidy selitkan gambar ea..=)

Mesti ada orang kata, alaa macam sedap sangatlah tu makanan di atas. Nama haruslah gempakkan...hehe...Cer korang rasa dulu..Meletup tau..hahahahaha...Tak salahkan puji diri sendiri..=P...Kalau korang nak rasa mai lah singgah di gerai hidy...hehe

Hahahaha..ntah rasa pape je kan..hidy saje je nak kongsikan dengan korang semua. Jangan ada yang salah anggap naaa....Oklah...Nanti hidy update lagi...Moga kalian tak terliur menatap gambar-gambar di atas...(^_~)



P/S: Rasa dulu baru tahu..=)


2 comments:

CiK QiQi said...

lme xp mkn kt sne..prnh ritu je mksu bwk mkn kt gerai ckgu rubi..ehehe...tp mmg sodap laksa mee nye..nyum3....wpon pds tp msyukkkkkk..huhu

Miss Hidy said...

hehe...kan dah kata...lain kali dtang lg naa...ne tau baby nk mkn ke...hehe