Klik Saya

Tuesday 1 November 2011

~01.11.2011~

Assalamualaikum....

Morning korang!!!! Macam mana dengan pagi ini? Semuanya berjalan dengan lancarkan...=)... Hidy baru perasan tarikh hari ini sangat comel. Ia 1.11.11.. I`m loving it. Rasa macam terujaan pula. Cantik tarikh hari ini. Tapi hidy lebih suka 11.11.11... Seperti kebiasaan hidy akan tunggu tarikh yang unik setiap tahun. Macam tahun lepas hidy tunggu tarikh 10.10.10. Bukan apa, ianya menyeronokkan. Rasanya apa yang akan berlaku 11hb ni yer dalam hidup hidy. Rasanya mesti ramai yang dah book tarikh ini nak kahwin @ bertunang @ ada hari-hari yang istimewa untuk senang diingati. Hidy pun harap hidy ada benda untuk diingati pada 11hb nanti. Hope semuanya akan berjalan dengan lancar. Amin...=)


credit to Mr G for pic



Apa yang akan berlaku hari ini yer? Oh no..janganlah jadi seperti semalam di mana hidy telah dikerah tenaga oleh bos hidy untuk menyiapkan tugasan dengan secepat yang mungkin. Boleh mereng hidy macam ni..huhu...Yer hidy memang suka merungutkan...=P...Sorry itu kesan tidak langsung di mana hidy tidak ada tempat untuk meluahkan segala yang terpendam...hehe...So, hanya blog la tempat hidy berkongsi. Kalau korang nak tahu dulu hidy memang suka tulis diary. Since hidy dah ada laptop sendiri and now dah rasa nak berblog tak salah rasanya kalau hidy gunakan cara ini. Di samping itu hidy boleh juga tambah kenalan alam maya hidy...(^_~)

Hidy suka baca berblogwalking bila hidy takda kerja nak buat. Sometimes hidy jadi silent reader jer. Hidy suka tengok cara diorang berbicara dalam blog. Lantang berkata-kata dan tidak takut untuk menerima kritikan. Memang diorang blogger tegarlah. Hidy buat blog ni untuk suka-suka jer. Rasa macam best pula kalau ada blog sendiri. Tapi banyak benda hidy nak kena improve and decorate my blog. maybe take long time punya sebab hidy takda masa sangat nak menggodek-godek blog ni. Sebenarnya hidy tak reti...hahaha..

Oh nampaknya hidy dah jauh terpesong dengan tajuk entry kali ini.. Entry ini hanya berkisar pada tarikh yang spesel ni..1.11.11... Moga hari ini ada sesuatu yang perkara yang indh berlaku dan semoga dipermudahkan  olehNYA..amin..Ada masa hidy update lagi...daaa



P/S: Bulan November besday abang hidy juga...=)




No comments: