Klik Saya

Monday, 13 February 2012

~I have BULAT~

Assalamualaikum...

Selamat Pagi semua. Harap hari ini hidy akan menjadi rajin dan menghabiskan semua kerja hidy yang tergendala. Rasa macam banyak sangat beban yang hidy kena pikul ni. Dusshhh!!! Tak nak cerita pasal kerjala. Nak cerita apa yang berlaku semalam...=P

Semalam hidy rasa happy sangat sebab dapat menghabiskan masa bersama si dia. Dan yang paling bestnya hidy dapat hadiah SI BULAT...(^_~)...Dahla comel..besar..gebu....dan bau dia..memang bestla...Puas hidy dok peluk2 dia..Sebab dia sangat comel..Thanks sebab bagi dy SI BULAT. I`m not expecting you will give me such a big BULAT to me. I`ve no idea when you pass to me the box. When I`m opened it, it just a giant bear coming out from the box and the giant bear @ BULAT is damn so cute!!!...Terubat segala perasaan yang selama ini tak tahu apa nak cakap...hehe..

Lepas ni hidy kena betul2 dietla..Sebab rasanya hidy macam dah tak ambil kisah pasal berat badan da ni..I need to do something....No more rice, no more fries, no more sugar!!! Hoho...ni semua sebab gara2 si dia yang telah meng'fitkan' badan dia...Hidy pun rasa hidy boleh buat macam dia..=P

Semalam hidy tengok cerita HANTU DALAM BOTOL KICAP...hurm...tak bestlah cerita dia...Tapi layankan ajer la..Ingat nak main bowling, tapi Ya Allah..punyala ramai umat manusia di JUSCO semalam...Confius hidy apsal ramai sangat umat manusia di sana...huhu...

itu je hidy nak kongsikan dan jadikan ia sebagai memori dalam blog kesayangan hidy ni...=)..

BULAT conquer my bed now...


6 comments:

aReLaN said...

hahaha...besarnya.sedap la wat peluk waktu tido.

Miss Hidy said...

hehe...memang lena dibuai mimpila...=)

cik najiha said...

wah nak BULAT jugak. so sweet both of u ^^ smoga bhgia slalu yea :)

Miss Hidy said...

cik jiha: thanks...mintakla kat si dia nti...=)

Mrs Lurve said...

hehehehe...kalo nak basuh nti, jenuhla nak kering, melainkan antar dobi

Miss Hidy said...

mrs lurve: hahaha...x terpk plak nk bsuh..sygla dgn bau dia..=P