Klik Saya

Wednesday 9 May 2012

Nukilan Hati

Assalamualaikum...

Hye semua..

Walaupun blog hidy hanyalah satu blog picisan sahaja tapi hidy nak ucapkan terima kasih dekat korang yang singgah blog hidy ni. Hidy tahu hidy memang dah jarang dah nak update dekat blog ni..Tapi insyaallah hidy akan update selalu macam biasa..

Nanti kalau hidy bagi jawapan sibuk macam dah cliche sangatkan. Sebenarnya hidy tak tahu nak update pasal apa..hehe...Rasa macam takda apa yang best berlaku dekat hidy ni dan sikap malas yang membuak-buak.

Sekarang ini hidy macam berada dalam dilema. Tak tahu nak mulakan dari mana. Nak cerita dengan orang rasanya tiada siapa yang akan fahami hidy sebab orang yang sentiasa ada di sisi hidy dah tiada lagi..T_T...
Mungkin ada hikmah di sebalik semua ini. Hidy akan teruskan hidup hidy seperti biasa...=)...Tapi ia akan mengambil sedikit masakan. Hidy tahu sebab ini bukan kali pertama hidy lalui benda ini. Moga kali ini hidy akan lebih cekal dan lebih kuat. Mungkin orang akan kata hidy kuat tapi kenyataannya hidy tak sekuat itu. Orang kata biarlah sakit itu kita sorang je yang rasa. Betul tak?

Well.. Tak nak sedih-sedih dah. Mood berubah menjadi happy sebab sekarang ini hidy dikelilingi dengan insan-insan yang cuba untuk menggembirakan hidy. Terima kasih awak. =)

Hari ahad ni kami bercadang nak pergi Bukit Merah. Saja nak lepaskan stress kerja yang menimbun-nimbun. Tambah2 masalah tadi. Memang berpeluhla hidy nak running machine baru tadi dengan formula yang baru. Aissshhh..Menguji keimanan betul. Hidy rasa ni je kot hidy nak share kali ini. Will sharing another soon k..

Macam mana nak tahu orang tu ikhlas ngn kita?


Adakah masih ada sinar?...




No comments: