Klik Saya

Wednesday, 25 April 2012

My Transition Spectacles

Assalamualaikum...

Hye Semua....

Hari ini hidy da dapat dah spec mata yang hidy tempah hari tu..=)..Suka2x...Tapi kali ni hidy buat spec mata yang transition tu.. Rasanya korang pun tahu kot. Kalau mata kita terdedah dekat sinaran matahari automatik lense hidy akan berubah warna. Bolehlah feeling2x nak pakai spec mata hitam juga kan.

Tapikan lense hidy ni mahal sangatla. Untuk lense dia sahaja RM480.. Memang rasa macam...Aduh..rabak duit. Tapi bila memikirkan bukan selalu hidy tukar spec, so hidy pejam mata jela..

Baru mula pakai ni rasa macam pening2 lalat jugalah. Sebab spec mata hidy yang lama tu kan da bercalar. So power dia macam dah lari sikit. Okla..will update later..daa..=)


4 comments:

cik najiha said...

wah RM480 ? ssak nafas jgk dgr hehe. tp tak ap lhaa utk kepentingan jgk kan :)

aReLaN said...

mahal gak ek buat spek pe sume ni.nasib baik la mata ni takyah pakai spek lagi.kalau tak,mana la nak cekau duit

Miss Hidy said...

cik jiha: tau xpe...hahahha...nth thun bila plak hidy nak tukar...hehe

Miss Hidy said...

arelan: untungla org mata tak rabun...jga mata 2 jgn rosak macm kita..huhu